Klantenservice
Waar mogen we jou mee helpen?
Contact opnemen
Bekijk de veelgestelde vragen per categorie. Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? We helpen je graag verder!
Bel ons
Of bezoek onze winkel
Baron Ruzettelaan 83,
8310 Assebroek (Brugge)
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
13u30-18u
gesloten
13u30-18u
13u30-18u
13u30-18u
10u – 18u
gesloten
Veelgestelde vragen
Als ik iets bestel op de webshop, kan ik mijn bestelling dan ophalen in de winkel?
Ja, dat kan zeker! Kies voor “ophalen in winkel” bij de check-out. Je ontvangt een e-mail van ons wanneer jouw bestelling klaarligt om opgehaald te worden. En uiteraard kost deze optie jou helemaal niets aan verzendingskosten.
Ontvang ik hetzelfde product als op de foto?
De productfoto’s die bij het product zijn afgebeeld, komen overeen met het product. De bijhorende sfeerfoto’s kunnen elementen bevatten die niet bij de artikelen behoren en niet inbegrepen zijn in de prijs. Wanneer er een mogelijkheid bestaat dat het product kan verschillen in kleur, vorm, … dan vermelden we dit steeds in de omschrijving.
Kan ik mijn bestelling als cadeau laten inpakken?
Ja, natuurlijk. Plaats bij de check-out bij opmerkingen “cadeauverpakking” en wij maken er een mooi geschenkje van.
Wanneer is een artikel dat niet in voorraad is terug beschikbaar?
Bij elk artikel dat niet in voorraad is, kan je je e-mailadres opgeven. Je krijgt een automatische mail wanneer het product terug op voorraad is.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Alle betalingen op onze webshop gebeuren via het elektronisch betalingssysteem van Mollie.
Kan ik mijn fysieke cadeaubon online gebruiken?
Ja, dat kan zeker! Gebruik de webshop code die je terugvindt op jouw fysieke cadeaubon.
Kan ik grotere items zoals meubels laten leveren buiten de benelux?
Ja, hoor! Stuur ons een mailtje en wij berekenen de verzendkosten voor jou.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Je bestelling wordt binnen de 2-3 werkdagen verzonden. Wanneer je bestelling verzonden is, ontvang je een track & trace code per mail zodat je je pakket kan volgen.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Zie ons retourbeleid.
Kan ik mijn online bestelling terugbrengen naar de winkel?
Zie ons retourbeleid.
Wanneer word ik terugbetaald na een retour?
Nadat we jouw retour goed hebben ontvangen, wordt het bedrag binnen de 14 dagen terug op je rekening gestort.
Betalen
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Alle betalingen op onze webshop gebeuren via het elektronisch betalingssysteem van Mollie.
Verzending
Gratis* verzending in de Benelux vanaf €150
Al onze pakketjes worden met zorg geleverd door de firma Bpost
- U krijgt een track and trace nummer
- Indien je niet thuis kan zijn voor de levering kan je een ander adres opgeven (of postpunt)
- Bij Bpost tekent u voor ontvangst
- Heeft u uw pakje dringend nodig of wilt u de verzendkosten uitsparen? U kan het steeds komen ophalen bij ons in de winkel (Momselle, Baron Ruzettelaan 83, 8310 Assebroek).
*Wij kunnen geen gratis verzending aanbieden bij sales of presales.
Gratis verzending wordt uitgeschakeld tijdens sales. Indien er toch voor 150 euro aan niet-sales artikelen aangekocht wordt, betalen we de verzending terug.
Verzendkosten Benelux, Frankrijk en Duitsland
België
- € 6,95
- gratis verzending bij aankoop van € 150 of meer
- 2-3 werkdagen
Nederland:
- € 7,95
- gratis verzending bij aankoop van € 150 of meer
- 2-3 werkdagen
Luxemburg:
- € 8,95 (<2 kg)
- 2-4 werkdagen
Duitsland:
- €8,95
- 2-4 werkdagen
Frankrijk:
- € 16,95 (<2 kg)
- 2-4 werkdagen
Verzendkosten rest van EU
Neem contact met ons op.
Leveringstermijn
De levering gebeurt na ontvangst van betaling. De levering gebeurt via de koerierdiensten van Bpost. De levering vindt normaal plaats binnen de 2 tot 3 werkdagen voor leveringen in België of Nederland. De verzendtijd is indicatief en wordt niet gegarandeerd. Het moet worden beschouwd als een niet-bindende schatting. Wij zijn niet aansprakelijk bij eventuele vertragingen of verloren gaande pakketten door de koerierdienst.
Indien het pakket bij aankomst beschadigd is en/of er tekorten zijn in de geleverde producten, is het uw verantwoordelijkheid om ons zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Wij kunnen alleen aansprakelijk worden gesteld voor schade in geval van opzet of grove nalatigheid. Wij zijn niet aansprakelijk voor welke indirecte schade dan ook die door de koper is ontstaan.
Wenst u informatie over verzending naar andere landen, neem contact op met onze klantendienst.
Op internationale zendingen buiten de Europese Unie kunnen douanekosten (rechten en taksen) worden aangerekend zodra de zending het land van de bestemming heeft bereikt. MOMSELLE kan deze kosten niet controleren of voorspellen waardoor deze niet in de verzendprijs worden meegerekend. Die zijn steeds voor rekening van de klant.
Retourneren
Retourneren of omruilen
Indien je, om welke reden dan ook, de producten niet wenst te behouden, kan je je beroepen op het herroepingsrecht en heb je het recht om de producten binnen de 14 dagen* vanaf de dag die volgt op de levering van het product aan momselle terug te sturen. de producten moeten in originele en ongebruikte staat (ongebruikt, ongedragen, ongewassen en onbeschadigd, met alle originele labels en in de originele verpakking). uitsluiting van het herroepingsrecht is mogelijk voor producten die voor de klant op maat worden gemaakt of besteld werden en die om hygiënische redenen niet kunnen worden geruild, zoals fopspenen, bijtringen, zwemkleding en ondergoed.
Wat moet je doen:
- De klant dient onze klantenservice per e-mail te informeren over de retourzending. U vermeldt uw ordernummer, het artikel dat u wenst terug te sturen en de reden (te klein, niet zoals verwacht,…). Vergeet niet te vermelden of u het artikel wenst te retourneren of om te ruilen.
- Als onze klantenservice uw aanvraag goedkeurt, zal zij u per e-mail instructies geven voor het retourneren van de producten. Retourzendingen of omwisselingen zonder het retourbericht worden niet geaccepteerd en niet vergoed.
- Uw geretourneerde artikel moet binnen 14 dagen naar volgend adres worden gestuurd: Momselle, Baron Ruzettelaan 83, 8310 Assebroek. De effectieve verzenddatum is de controledatum. Zorg ervoor dat de producten veilig en zorgvuldig worden verpakt, zodat schade aan de producten niet kan worden veroorzaakt door de verzending. Gelieve uw aankoopbewijs** en het retourformulier bij te voegen.
- De retourkosten zijn altijd voor rekening van de klant
- Het te retourneren artikel wordt altijd met een track and trace-systeem verstuurd.
- Het bedrag wordt binnen de 14 dagen terug op je rekening gestort.
- Voor retouropdrachten buiten de EU, gelieve altijd de retourzending buiten het pakket te vermelden en het retourvakje op je douaneaangifteformulier aan te kruisen. Dit om invoerrechten op de geretourneerde producten te vermijden.
*UW TERUGGEZONDEN ARTIKEL MOET BINNEN DE TWEE WEKEN TERUG IN ONS BEZIT ZIJN. INDIEN DIT NIET HET GEVAL IS, IS ER GEEN TERUGBETALING MOGELIJK.
**ZONDER DIT FORMULIER, KUNNEN WIJ NIET ACHTERHALEN VAN WIE HET PAKJE KOMT EN KUNNEN WE DUS OOK GEEN TERUGBETALING DOEN.
Pick-up at store
U ontvangt van ons een mail/bericht dat je bestelling klaar ligt. Vanaf dat moment heb je 2 weken ruilrecht. Orders die langer dan 2 weken bij ons in de winkel klaar liggen voor ophaling, kunnen niet meer geruild worden.
Ruilrecht bij aangekochte goederen in de winkel
Bij aankoop van goederen in onze fysieke winkel, heb je 2 weken ruilrecht***.
Hier heb je 2 opties:
- Je kiest voor een tegoedbon. Deze tegoedbon is 1 jaar geldig en kan zowel op onze online shop als in de winkel opgebruikt worden. (wij hebben een no cash refund policy bij retours aangekocht in de fysieke winkel)
- Je kan het artikel ruilen voor een ander artikel.
***NA DEZE TERMIJN IS HET NIET MEER MOGELIJK OM TE RUILEN
SOLDEN ARTIKELEN AANGEKOCHT IN DE WINKEL KUNNEN OOK NIET GERUILD WORDEN.
Ruilrecht online orders tijdens sales of presales
Online orders tijdens sales of presales kunnen binnen de week geretourneerd worden en worden vergoed in giftcards.